Interessante podcasts!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Wouter Middelbos
    Sleutelbeheerder

Post hier de podcasts die je geraakt hebben. Dit kan specifiek over trainen en voeding zijn, maar juist ook breder.
    Het is fijn als je even kort de tijd neemt om uit te leggen wat deze podcasts voor je gedaan heeft of wat je eruit hebt gehaald.

Dan kunnen de anderen bepalen of dat iets is waar hun in willen duiken.

Fijne dag,

Wouter Middelbos
    Team MILO

Wouter Middelbos
    Sleutelbeheerder

Prachtige podcast met een PT’er die al 20 jaar in het vak zit. Het gesprek begint met een terugblik op een podcast die ze 5 jaar daarvoor hadden opgenomen. Terwijl hij daarop reflecteert geeft hij ook zijn kijk op de huidige fitnessindustrie.
    Hij heeft het over de narcistische trekken van zelfontplooiing, waarom juist andere vakgebieden als filosofie en psychologie lezen waardevol is en hij daagt je uit ‘diep werk’ te verrichten.

Met meer dan 300 afleveringen, waarvan veel echt waardevol, ben je wel even zoet met deze bron!

Fijne dag,

Wouter

Wouter Middelbos
    Sleutelbeheerder

Ik kwam deze podcast tegen, toen ik vanmorgen heel vroeg mijn rondje achter ons huis ging lopen (HOUD AFSTAND LIEVE MENSEN).

Het gaat over problemen oplossen, zoals jullie weten zijn wij enorm fan van het aanleren van kritisch denken. Als trainer loop je constant tegen problemen aan, goh net als andere mensen Wouter, maar hoe pak je dit nu aan?

Freerk Twijnstra
    Bijdrager

Drive Podcast Mark Tuitert met Jac Orie

In deze podcast interviewt Mark zijn oude coach Jac Orie. Ik vind het mooi om te horen hoe het proces verloopt tussen topsporter en coach. Mooi verhaal.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.